Beleeftheater 9 november
Een lekkere wandeling buiten in de natuur doet iets met je. Je komt tot rust of het inspireert je tot nieuwe inzichten. De natuur is mooi en tegelijkertijd ook wreed. Het ene dier doodt het andere. Een bloem bloeit en verdwijnt. De natuur is goed voor ons, maar zijn wij ook goed voor de natuur?…
