Met veel dankbaarheid kijken we terug op twee mooie eerste samenkomsten van Stadsweiden Ontmoet. Wat was het
bijzonder om samen te komen, nieuwe mensen te ontmoeten en met elkaar in gesprek te gaan! Lijkt het je leuk om er de volgende keer ook bij te zijn? Je bent van harte welkom op zondag 10 mei. Het is dan Moederdag, maar om 13.00 uur zijn we al klaar. Voor wie daarna nog zijn of haar moeder wil bezoeken, is daar dus alle ruimte voor. Daarnaast zullen we de vrouwen en moeders die aanwezig zijn extra in het zonnetje zetten! De inloop is vanaf 10.45 uur en het programma duurt van 11.00 tot 13.00 uur. Locatie: Basisschool De Olijfboom, Kamillemeen 5. Dit is bovendien de laatste van onze eerste drie ‘proef’-samenkomsten. Tijdens deze bijeenkomst is er een moment voor feedback, en ook een mogelijkheid om aan te geven of
je na de zomer wilt blijven aanhaken. Daarmee laat je weten dat je het leuk vindt om na de zomer te blijven komen. Alvast bedankt en hopelijk tot dan!
