Op dinsdag 19 mei is er een avond voor iedereen die vorig jaar een kindje liet dopen of opdragen. Ook ouders die vorig jaar niet konden, maar graag komen zijn welkom! Stuur een berichtje naar Pieter Both: cpieterboth@gmail.com. We starten om 20.00 uur in De Regenboog. Van harte welkom!
