“Onder een stralend zonnetje ging afgelopen zondag het missionaire project Stadsweiden Ontmoet van start. Met maar liefst 43 deelnemers kunnen we terugkijken op een zeer geslaagde eerste bijeenkomst. Iedereen werd hartelijk ontvangen met koffie, thee en iets lekkers, en al snel ontstonden er mooie gesprekken tussen de aanwezigen. Tijdens de viering nam Júlia ons mee in het Bijbelverhaal over het bouwen van je huis op zand of op rots. Dit vormde de basis voor verdere ontmoeting en verdieping. Aan de praattafel dachten we samen na over de vraag: wat geeft jou houvast? Ook was er ruimte voor creativiteit: aan de creatieve tafel kon er geschilderd worden, terwijl bij de muziektafel geluisterd werd naar inspirerende muziek. De kinderen genoten ondertussen van het buitenspelen en een potje voetbal. We sloten de ochtend af met een heerlijke gezamenlijke lunch.”
– Leenard Kanselaar
Dankbaar kijken we terug op deze mooie en veelbelovende start! Wil je aansluiten bij een volgende bijeenkomst? Wil je aansluiten bij een volgende bijeenkomst? Je bent van harte welkom op 12 april en 10 mei. Neem vooral je buren en vrienden mee! De inloop is vanaf 10:45 uur en het programma duurt van 11:00 tot 13:00 uur. De locatie is: Basisschool de Olijfboom, Kamillemeen 5. Wil je meehelpen met de voorbereidingen? Sluit je dan aan via de Stadsweiden Scipio-app of stuur Júlia een bericht.
