Een lekkere wandeling buiten in de natuur doet iets met je. Je komt tot rust of het inspireert je tot nieuwe inzichten. De natuur is mooi en tegelijkertijd ook wreed. Het ene dier doodt het andere. Een bloem bloeit en verdwijnt. De natuur is goed voor ons, maar zijn wij ook goed voor de natuur? Misschien staan wij in onze verwarmde huizen wel te ver af van onze leefomgeving. Wie kan nog eten uit de wilde natuur halen?
Genoeg vragen voor een avondje vermaak in het beleeftheater onder de titel ‘Kom mee naar buiten’. Van harte welkom op zondag 9 november om 20.00 uur in de Regenboog (zaal open vanaf 19.30 uur). Toegang is gratis.
